Jag gillar verkligen mitt nya jobb! Veckan...

img_0432 (MMS)

Jag gillar verkligen mitt nya jobb! Veckan har gått galet fort. Har haft min första brottmålsförhandling och på måndag ska jag ha mitt första tvistemål! Tingsrätten är toppenbra, rätt liten med mycket brottmål vilket passar mig. Lagmannen har hund med sig på jobbet vilket är till min stora förtjusning! Tror jag kommer få jobba en hel del men det känns bara bra! Kan verkligen uppmana alla som kan, sök tingsplats, det är superkul & lärorikt! Nu väntar middag, hårfärgning och en box rötjut med älsklingen! Älskar fredagar!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så glad för din skull och så skönt att jobbet går bra! Hoppas man själv får chansen lite längre fram att sitta ting. Du e grym! Puss

2012-01-20 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0