Ny kamera

Jag har äntligen köpt mig en riktigt bra kamera. Blir jättefina bilder, ska bara lära mig att ta bra bilder också...he he.

I helgen har vi varit på "faddergala" i Uppsala. Johan blev fadder åt min systers barn Hugo. Det va mycket trevligt. Vi sov kvar på kvällen men åkte hem tidigt söndag morgon. God mat och trevligt sällskap.

Gårdagen spenderades i soffan, vi var alla tre helt slut efter fredagen och lördagens äventyr.

I dag har jag varit på Rosenbad och ätit lunch, fint ska det va... Min handledare arbetar där och hon hade läst mitt specialarbete och va faktiskt ganska nöjd. Ger jag det några dagar till så är jag klar vilket innebär att jag kan ta ut min examen nästa år i juni!!! kan inte fatta att det gått så fort men det känns helt underbart. Jag vill bara börja jobba nu och slippa leva på under existensminimum! Party nästa år i juni kan du som läser detta räkna med, den saken är klar.

Nu ska jag och Bosse iväg på kurs hos fria hundar men först vänta leverans av hundmat. Ska prova ett märke som heter Bravo, ett färskfoder som tydligen ska vara mycket bra för en tråkig päls som Bosses. Återkommer med en uppdatering ang. detta...

Bosse på pappas balkong.


Hugo och Saga


Hörs

Kommentarer
Postat av: Jess

Varning för paparazzi Mia nu då

2010-09-27 @ 20:37:54
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0