Livet...

rullar på men inte hinner jag hälften av vad jag skulle vilja. I dag åkte Johan iväg på utbildning så då blir det lite mer gjort i alla fall. Har egentligen inte så mycket att skriva men tänkte ladda upp lite bilder från de senaste fyra månaderna

Idag har jag iaf hunnit massor. Lämna tillbaka hundmat, varit och träffat Herbert & Carin, färgat fransar, hår och bryn samt gjort världens goaste middag! I morgon ska jag försöka hitta en verkstad som vill serva vår bil för en billig peng... ser mörkt ut med det där med billigt! Roliga pengar att bli av med:(

Folk i allmänhet är rädda för dobbisar... de skulle bara veta. Här är en som ALLTID, när han ska sova, ligger o snuttar på sin isbjörn... ha ha



Har ju tidigare lagt upp bilder på Bosses tjej Puma, här kommer några fler








En bild på pappa och morfar Lena som syrrans barn kallar henne:)


Vi hyrde en stuga på Mörkö i somras och åkte till Tullgarns slott och fikade lite



Linn har fyllt 30 år! Fets med rosa tema som Johan vann då han hade snyggast outfit, men ingen bild på han här inte...


Nu var det slut på det roliga, tänker inte skriva att jag jag ska skriva mer i bloggen, det kommer när det kommer!

Chao så länge!

Kommentarer
Postat av: Jess

Kan rekommendera 2 bilmecksnissar, Det finns den på Luntmakargatan (hans namn vette fan)& en på BirgerJarls dom heter iaf Din City Service..

2010-09-14 @ 10:27:27
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0