Blandad kompott

Länge sen jag var inne och uppdaterade och vi har gjort en hel del sista tiden. Johan är äntligen tillbaka i Sthlm! Hurra! Vi ska även flytta om 3 dagar och har inte börjat packa än...
Det löser sig alltid!

Vi var på fest hos Camilla och blev bjudna på otroligt avancerat tilltugg, hon är en hejjare på att fixa & dona.

Minimuffins & frukt doppad i choklad.

Choklad-daimtårta, mums!

Sen har Herbert och Bosse träffats och busat, de är verkligen riktiga kompisar de två. Delar ben, mat och vattenskålar utan minsta sura miner! Hoppas de alltid kommer vara så vänliga mot varandra! Fina är de ihop!

väntar på varsågod...


fladderöron

Fullt ös

snart är Bosse ikapp, på höjden i alla fall

Mys i korgen

Vi har även varit ner en sväng till Göteborg på bröllop mellan Therese & Oskar. Mycket fint var det och inte ett öga torrt, kan inte fatta att Therese har gift sig, den första i kompisgänget sen gymnasiet!

Man kan inte tro att det är en kall vårdag, ser ut som sommar!

Hummern som tog bröllopsparet till efterfesten

Bröllopstårtan

Idag har vi för första gången kört sök med lilleBo, han var sååå duktig! Ut i skogen mellan stockar & stenar, fram till figgen och på en gång tog han slangen, stannade upp en sekund och när jag ropade på honom släppte han slangen men plockade upp den och kom till mig! Klockrent! Vi körde även ett påvis och väl framme hos figgen igen blev det kamplek! Han jobbade på som en fullfjädrad sökhund! Jag är så stolt över honom!
 Nu ska jag  sätta mig med skolan för att sen börja sakteligen packa ner vårt hem i lådor, väsrta jag vet att flytta men vår nya lya är så fin! 8 minuter tar det från porten till hagaparken!

Jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: Suss & Maggan

Oj oj oj, herreguud vad ni har varit i farten. Härliga tilltugg, man blir litet småsugen, men det lär bli nog med godis i påsk, så man klarar sig menar jag. ;-) Herbert & Bosse, vilka sötisar. Jättefina ihop, man kan ju hoppas att det finns plats för en "liten" tjej igänget, ibland, oxå.. .Igår var vi hos vet och vägde Maggan 52,2 kg... vad har hänt ?! :-/

Vilket superfint brudpar. Blir ni litet sugna ? ;-) Jag tycker att man alltid blir litet romantisk när man är på bröllop. Lycka till med packandet. Ser med spänning fram emot att få hälsa på er i er nya lägenhet. Kraaaaaaam

2010-03-30 @ 09:19:39
URL: http://maggan.info
Postat av: Mia

Det finns alltid plats för en liten Maggan, om man nu kan kalla en 52 kgs hund för liten;)

Hoppas vi kan ses snart! Längtar efter er och promenaderna i ursvik! Stor kram

2010-03-30 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0